{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الان گرمیم ، نمی فهمیم ... 😭

الان گرمیم ، نمی فهمیم ... 😭
دیدگاه ها (۰)

شما همه دار و ندار ِمنی پسر ِام‌البنین :)❤️‍🩹

💔

ولی ذات آدما هیچ موقع تغییر نمی کنه...اینو به مرور زمان می ف...

من خودم تازه فهمیم شما چی 😅😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط