{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه این آهنگ...

.
.
.
. بـــه پــیــج هـــفـــتــا فـــرشـــتـــه خـــوش اومـــدی .
.
#Bts #Sookjin #Yoongi #Hoesok #Namjoon #Jimin #Taehyong #Jungkook
.
. اگــه دوســت داشــتــی مــمــنــون مــیــشــم فـــالــو کــنــی .
دیدگاه ها (۷)

نه بابا بغض چیه دارم گریه میکنم...

قضاوت نکنید!!

اشکالی نداره...

آخ خدا قربونش کیوووتچه

تکست

اینکه من خیلی حساسم..

بگو کجات درد میکنه تا همونجا رو لگد کنن!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط