{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزار

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزار
دیدگاه ها (۱)

کیا این شعر رو حفظ هستن؟

من حرفی ندارم سما یه چی بگید

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزار

اگه خوشت اومد لایک و کامنت بزاربچه ها میشه این پست ۵ تا کامن...

اوهوم خیلی حسی خوبی میدن لااقل به من(:خوشگله اگه خوشت اومد ل...

اتاق مورد علاقم سیسی خوشت اومد لایک کن و کامنت بزار

..... 🔪🎀اگه خوشت اومد حتما لایک کن و کامنت بزارید 🍓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط