{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نمیتونی برای یه سایکو گریه کنی!

مطمئنی!؟🥹🥹💔💔
.
.
دیدگاه ها (۶)

jung barum

سلام سلام من برگشتم :)

Jung Barum

Jung Barum

Dream🗡دریم اگه تو سایکو نیستی منم یه ساتیر ام_

غم یاشیرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط