{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه نرو واسه رفتن زوده..

دیدگاه ها (۱)

مات نگاش..

:)

انگار نیمه از من نیستو..

:(

واسه جفتمون خوبه اگه نبینیم همو دیگه🙋🏻‍♀️💔اصکی نرو..

حتی اگه بنالم واسه رفتن کسی مثل تو نمی لیسم واسه داشتن کسی

فعالیت های امروز تموم شدامروز یکم بیشتر فعالیت کردمچون ممکنه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط