{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه دونه دل داریم،،،

یه دونه دل داریم،،،
اونم همیشه باید بگیره😔😔
دیدگاه ها (۰)

ته گلــــــــــــــوم ب اندازه تمـــــــوم سالـــــــهاے زند...

استوری++

استوری++

خسته امهمینقدر کوتاه ... همینقدر غیر قابل درککاش میشد اینو ب...

و اون موقعست که عروس باید یه دونه بخوابونه زیر گوشش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط