{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه دوسم داشت ولم نمی‌کرد

اگه دوسم داشت ولم نمی‌کرد
دیدگاه ها (۰)

هر چی شه عاشقتم

اون زمان خیلی بود

چی بگم

دلتنگ نمیشم

می‌دونم دوسم نداریا ولی نمی خواهم باور کنم :)

تو اگه دوسم داشتی#گردن_زنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط