{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط خواستم بگم یادت نره...

فقط خواستم بگم یادت نره...
دیدگاه ها (۰)

اوخودااا بگیری لهش کنی کیوتی رو

مثل من نشینید بگی که وقت زیاد هست بعدا بهش میگم یهو به خودت ...

:)))))

....

سلام صبح بخیر 🥸🌹نمی‌دونم از کی برداشتم فقط خواستم بگم که خدا...

خواستم وایب خوبی بگیرید 🥸🫶🏻شب خوشلایک و فالو یادت نره ♥️🫶🏻

چی بگم دیگه خوش نی حالم...لایک و فالو یادت نره خشگلم ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط