خب بچه ها
خب بچه ها
تولد این دوستمونم هست
ولی خیلی وقته گذشته
ببخشید که خیلی دیر گفتم
اینم واست درست کردم که بدونی همیشه به یادتم
ایدی زیباش=@covor
تولد این دوستمونم هست
ولی خیلی وقته گذشته
ببخشید که خیلی دیر گفتم
اینم واست درست کردم که بدونی همیشه به یادتم
ایدی زیباش=@covor
- ۵.۲k
- ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط