{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از به خدا من هستم وقتی از کلاس انگلیسی میام خونه اینجوری

از به خدا من هستم وقتی از کلاس انگلیسی میام خونه اینجوری حرف میزنم 🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۱)

کی با من میاد بریم 🤔آماده شه 😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣جرررررررررررررررررررررر

ای جانننننبچه ها برای تولد هوپی امروز قراره زیاد فعالت کنم ش...

یه روز میبینمت و به تو میگم تو وقتی گریه میکردم فقط تو بودی ...

وقتی توی پولی باز با شیدو حرف میزنم*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط