{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقانه ها

‌هَمیشه‌بَرام‌بِخَند،
باشه؟!
خَنده‌ِهات‌دَرمونِ‌این‌دلِ‌
واموندَمهِ..!♥️💍


مرسی ک لایک میکنی قربونت برم..قلب منید 💙🙃🤗🥰😍

‌‌‎‎‎‌‌‎‌
دیدگاه ها (۰)

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه ها

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط