{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احتیَاج‌ندارِم‌ب‌هیچکَس؛🦋🖤

😎🐾
دیدگاه ها (۰)

یادِ آن شب که دلش را به دلم داد بخیر🔗🖤•🐾

موسیقی تنها راه فرار است، بی آنکه خانه را ترک کنی‌.🐾🖤

‏از خدا که پنهون نیست، ولی تا میتونید از بنده‌هاش پنهون کنید.🙂💔🦋

هربار هی راه اومدم، کوتاه اومدم، کنار اومدم. ولی این بار دیگه نیومدم،این بار از همون کنار رفتم،این بار دیگه نمیام،هیچوقت نمیام.🖤🦋

منی ک هیچکس رو ندارم پشتم باشه ؛ ب تو پناه آورده زندگیم.. و ...

به هیچ کس احتیاج ندارم )✨️

اره خب من به هیچکس نیازی ندارم......عاااا .......دلم هیچکسی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط