{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«دلواپسم این اربعین...

دیدگاه ها (۱۶)

«بهترین‌پناه#اللهم_ارزقنا_کربلا_به_حق_الحسین_ع

ما در این درگاه دنبال مقامی نیستیمما پی چیزی به غیر از این غ...

حرم،غروب،کرببلا...»#اللهم_ارزقنا_کربلا_به_حق_الحسین_ع

مادَرَمْ‌ گُفْت:حُسِینْ‌ تِکِه‌ کَلامَتْ‌ باشَد؛هَر وَقْت‌ ش...

#صلی_الله_علیک_یا_ابا_عبدالله

السلام علیک یابن فاطمه الزهرا س

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط