{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ک.وزیری:

ک.وزیری:
یلــــدای آدمها،
همیشه اول دی نیســـــت...!

هرکس شبی بی یار بنشیند،
شبش یلداست...
دیدگاه ها (۱)

فقط محض کری خوندنه وگرنه حرص خوردم از اشتباهات

نائب قهرمانی تون مبارک باشه

به وقت حاج قاسم😢

یک فیلم کوتاه جالب:پیرمردی که تصمیم میگیره هر روز صبح تلاش ک...

اون روزی ک اولین بار هیسونگ جایزه گرفت به صورت تکی اومد برای...

My lovely neighbor part : ۲۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط