{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرشما به (ک)چمیگن توحروف الفبا

جنبه طنز🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

بفرست واسش

بفرست واسه بچه مدرسه ای

فک کنم مدرسه ماایرانیها بهترینند

خانم دخترای عزیزدلیل گواهینامه موتوربه شما نمیدهند

بنده اینجوریم ک بعدش میگم عه مگه در یخچال بود باز کردم؟#میم ...

ک های بزرگ‌آدمت میکنن آدم های بزرگ ک میکنن اینو کیمیش جلو نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط