{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دوستم بیشتر تا خودم

این دوستم بیشتر تا خودم
دیدگاه ها (۵)

اکثر دوستام که چه عرض کنم همشون اینجوری اند

به من که تاحالا کسی نگفته 😐فکر کنم کسی دوستم نداره 🥲کلا آدم ...

خود خود کنه اصلا این منو داره توصیف می‌کنه مخصوصا قسمت کتاب ...

اره من آدم حسودی ام

این چالشو خودم با دوستم رفتم تو روبیکا🤣

البته بیشتر دوستم اینکارو انجام میده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط