{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه غمگین باشیم و چه شاد زندگی میگذره پس فرقی نداره:)

چه غمگین باشیم و چه شاد زندگی میگذره پس فرقی نداره:)
دیدگاه ها (۰)

خسته...

میترسد دوباره آشکار شود دردی که پنهان کرده بود:)

از تو شکایت می‌کنن درصورتی که عامل تغییر تو خودشون بودن

اعلام حضور کنید؟

رنگ چشمای تو بارون رو به یادم میاره وقتی نیستی زندگی فرقی با...

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره...آهنگ نیاز/نماز داریوش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط