{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و من هیچوقت گریه نمیکنم...!

و من هیچوقت گریه نمیکنم...!
دیدگاه ها (۰)

آماده رفتنم اگر دلتنگی فرصت دهد...!

از تو فقط یکی در دنیا بود...!

با فکر تو زندگی میکنم ، با فکر توام میمیرم...

تا ابد غمگینم...!

هیچوقت فراموش نمیکنم.#لحظه_ی_گرگ_و_میش

هیچوقت رهات نمیکنم :)))@ti_m_e

هیچوقت فراموششون نمیکنم🫠🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط