{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

⁨ 🖤✨

⁨ 🖤✨

محرم فقط ماه اشک نیست…
ماه عاشقی است؛
ماه دلدادگی به کسی که برای انسانیت ایستاد و جان داد…

این روزها که نام حسین(ع) بر زبانمان جاری است،
کاش حواسمان باشد که حسین فقط در روضه‌ها نیست؛
در دل شکسته‌ای است که منتظر مهربانی ماست،
در آبروی انسانی است که با قضاوت‌های عجولانه می‌شکنیم،
در حقی است که شاید نادیده می‌گیریم،
و در زبانی است که گاهی به تهمت و غیبت آلوده می‌شود.

نذر خوب فقط غذا دادن نیست…
گاهی یک قضاوت نکردن،
یک تهمت نزدن،
یک دل به دست آوردن،
یک حق را پایمال نکردن،
و یک دستگیری بی‌صدا،
بزرگ‌ترین نذر برای امام حسین(ع) است.

محرم آمده تا یادمان بیاورد:
اگر حسینی هستیم،
باید بیشتر مراقب دل‌های مردم باشیم… 🖤

#محرم
#امام_حسین_علیه_السلام #ماه_عاشقی
دیدگاه ها (۰)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط