{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این اخرین سیگاره..

این اخرین سیگاره..
دیدگاه ها (۱)

🤫💋

از بچگی زیستم خوب نبود...

فدا سرش.. ❤️‍🩹

...

بهتر از سیگارهاصن هروئینه😂🤌🏻🤙🏻

شاید این اخرین محرمم باشه🖤🥀

شاید این اخرین پستی باشع کهمن میزارم☹️😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط