{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلی آدم " آهنگ گوش میکنم تا یکم از آدما دور بشم " ــی

من خیلی آدم " آهنگ گوش میکنم تا یکم از آدما دور بشم " ــی هستم.
دیدگاه ها (۲)

شآید من فقط میخوام مآل تو باشم

تو یه زںدگۍ دیگه مں مال خودت میشم

‌‌‌ مٮخوآم ٮغلت کںم ...

یه قلب دار̶م قلبمـ‍‌ﻢ براتوء

یکم اهنگ گوش بدین منخودم اهنگ اسلاید نه رو خیلی دوست دارم

این ادما تا ابد در یاد ما هستم ✨#اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط