{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جز تو کسیو نیستم اخه ....

جز تو کسیو نیستم اخه ....
دیدگاه ها (۰)

سلیقمی تو صد سال دیگه ....

یکیو دارم که فقط مال منه ....

دوتا دستام رو دنده هاتن ....🥹🥺

ای کاش عشق وابستگی نداشت ....🥹🥹

"جز تو کسیو نیستم اخه "💘💋🫵🏻میخوام بمیرم برا وایب این اهنگگگ😭

جز تو کسیو نیستم#تیک_تاک #تیکتاک #تیکتاکر #تیکتاکر_ایرانی #ن...

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط