{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و مَرگ پایان خوشِ همه ی ناخوشی هاست...

و مَرگ پایان خوشِ همه ی ناخوشی هاست...
دیدگاه ها (۰)

نِمیتونی مَنو نِجات بِدی‌‌‌‌‌...خودِتو نِجات بِده...

به من نگو دوست دارم که باورم نمیشه🖤

🖤:)

' بغلم کن ' همین الان ، شاید فردا برم از دست :)

مانهوا مرگ تنها پایان برای شرور هاست#مانهوا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط