{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید متنفر بودن از تو تنها راه آسیب ندیدنه......

شاید متنفر بودن از تو تنها راه آسیب ندیدنه......
دیدگاه ها (۵)

هم دخترونه ...هم میتونم پسر باشم ...

جوری که دوتایی بزور دارن تو کادر جا میشن ...💪🏻

حق......

چالش آهنگ نامجون...

اگر به من اسیب نمی زدند شاید من هم لبخندی به انها میزدم 😶⛅

تو باعث شدی از این شهر متنفر بشم:)

خب وقت ندارم که از تو یکی متنفر باشم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط