{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انیمه فقد این... :)

انیمه فقد این... :)
𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗
دیدگاه ها (۱)

ددی من اسحله داره...💔:)بهتره فرار کنی... 𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

𝖉𝖔𝖓'𝖙... 💗:) 𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜°-°

_باشه، ولی بهت هشدار میدم ممکنه قلبت بشکنه...💔:)+الانم شکسته...

شرور و تبهکار بدون احساس...💔:)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

عشق فقد انیمه🫵☠️☠️

در مقابل این خواستتون فقد میتونم بگم زیرررررررت😜😂

ولی ییلدیز فقد سرهات و از این دنیا میخواست🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط