{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

daianamahdavi 53580051

دیدگاه ها (۴)

اگه کسی که دوسش داری دوست نداشته باشه بغیر از گریه چکار میکن...

آیدی تیک تاک/تلگرام/سروشتون رو اگه ندارم میدید داشته باشمتون...

شاید نیاز داشتی اینو‌ ببینی …

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط