{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها کسی ک نگاش کردم تو بودی بقیه رو فقط دیدم

دیدگاه ها (۱)

کاش میشد ببینمش

تو رو دیدم تو بارون دل دریا تو بودیتو موج سبز سبزه تن صحرا ت...

p6ویو جونگکوک:دیدم پاشد رفت تو اتاقخنده ریزی کردم یکم صدام ر...

تو رو خود نگاش کنید😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط