{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما هنوز نو جوانیم و در انتظار مرگیم چه برسد جوانی اون م

ما هنوز نو جوانیم و در انتظار مرگیم چه برسد جوانی اون موقع باید بیای بالا سر قبرم :)
دیدگاه ها (۰)

‏یروزی هم به این نتیجه میرسی که تو بیشتر از همه به اون آرامش...

بچه ها تو این پیج فن فیک میزارم فالو کنید

دوست داشتن فرا تر از کلمات است :)

چرا فقط من عذاب میکشم :/

قدر اون یکباری که بدجور قلبت شکست رو بدوناگه الان از پس هرچی...

بعضی وقتا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط