{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم به همزبون های نازنینم 🥰

تقدیم به همزبون های نازنینم 🥰
دیدگاه ها (۳۳)

میخواد بره یه جای خلوت کتکش بزنه که دیگه مژدگونی نخواد 😁مثبت...

ولی من دومی رو ترجیح میدم تا اولی بوسم کنه 😅

💝

من و سمیاد یهویی 🤭😉😂😂😂نمی دونم کی هستن ولی خدا حفظشون کنه 😍😘

تقدیم به دوستای نازنینم #بژی_کورد #لایک_فالو_بازنشر_فراموش_...

زوج های نازنینم ❤️

کارزاریکه شروع شده اتباع افغانستانی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط