{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

البته اگه مثل من گدا نباشین😐😂🙏🏻

البته اگه مثل من گدا نباشین😐😂🙏🏻
دیدگاه ها (۰)

این پستم واسه دخترای زخم خوردم که هیچکس لیاقتشونو نداره🎀🙏🏻🛐

فرشته زمینی باشه؟😭🙏🏻🎀دوتا عکسو دوبار گذاشتم به روم نیارین🫣

حالا من:📱🎧

الانا کم پیدا میشههههه

خسته نباشی...

خسته نباشین😅

همگی خسته نباشین....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط