{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این منما😂😂

این منما😂😂
دیدگاه ها (۱)

اگه یه پیام جهت خالی کردن حسابم برام بیادبرای من فرقی نمیکنه...

من، گزینه ی سه یعنی جفتش هستمشما کدومید

مننننن😂:

ولی من سندرومِ"خوده تهیونگو میخوام" دارم

منما 😁

دومیی قشنگ منما

اون سفیده منما🤣💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط