{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زندگی حتا روزای خوشت و خندهاتم میگیره

💔🦋🥀
دیدگاه ها (۰)

اونا نبودن من بودم

عاشق این وایبم

ای کاش اون روز برگرده

آهنگ مورد علاقه من

صبر

حق یا چیییی؟! یکی از دلایلی که میخوان داخل کیدراما زندگی کنم...

یه عمره منتظرم روزای بدو تلخ بگذره زندگی کنم :/

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط