{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🫀

دیدگاه ها (۱)

⁦♡⁩

اگه نصف شب پیام دادم گفتم باهام حرف بزن یعنی وسط جهنمم، نجاتم بده.🖤🔥

⁦♡⁩

دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره: دوستای خوب و روزهای خوب یه چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت🥲🦋

غصه نخور مرد ....... والله تعز من تشاء و تذل من تشاء ..... انشاء الله خدا هوای ما ایرانی ها رو داره.

🏴 السلام علیک یا زین‌العابدین (ع)سالروز شهادت حضرت امام سجاد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط