{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"منو در آغوش بگیر" "بهم دلداری بده"

"منو در آغوش بگیر" "بهم دلداری بده"
"بعدش میرم" " بدون هیچ اثری..."
دیدگاه ها (۳)

دنسرای کنسرت بانو هستن🦫🐊

حسی که آهنگای تیلور میدن :

baby you should go and love yourself ☁️💫

2_ وقتی توهم اینو دارم که الاستیک گرلم و این چالشو میرم👀

بچه ها میشه یکی بیاد تو چت بهم دلداری بده ؟

و بعد میرم، بدون هیچ اثری...

وقتی میخواد اینجوری دلداریت بده😂🙆🏻‍♀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط