{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از وی میرم بای بای

دیدگاه ها (۷)

داشتم ویسگون رو چک میکردم تو بازار تو مخاطبینش یه آرمی هس آخ...

هیچکس بیدار نیست؟

فارسی عالی بود سلام عشقا من دارم میرم مسافرت و تا یه هفته نی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط