{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به افتخار تولد یکی از بهترین رفیقام

به افتخار تولد یکی از بهترین رفیقام

@first_kirito

امیدوارم به هرچی میخوای برسی داداش
ایشالله صدو بیست سالگیتو جشن بگیریم
دیدگاه ها (۲)

زنیتسو

اقا ساسوکه(فارسیش) درسته یا ساسکه(ژاپنیش)؟

اما کسی گریه اونو ندید....

ناگی خیلی خوبه تو ارک بعد

ارت تقدیمیییی برای ..

امروز تولد مجید رضویه:) 1405/2/28

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط