{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینجوری بهتره (:

اینجوری بهتره (:
دیدگاه ها (۱)

من حالم خوب نیست !

چشام چی داره که عاشق شونی 🙃

چشم هایش برای همیشه غمگین ماند ...

حتی در بهترین لحظاتش :

بجای اس اول از اس دوم استفاده کنید اینجوری بهتره ...( سعی کر...

حسم بعد از اینکه من نوشته هامو به دوستام نشون دادم

میشه گفت تنها اپ ایرانی ای که مثل روبیکا و یا اپارات نیست وی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط