{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نفس جان

دیدگاه ها (۳)

@erfan2290

اینکه یه آدم تو اوج ویرانی ها بسازتت خیلی قشنگه @erfan2290

آخ که دلم به نامت شد 😍😍

🥰🥰

جان گفتن"تو‌"تمدید نفس های"من"است❤️

نفس کشیدن

ای نجیب ای تَبَلوُر پاکیای نفس ای حقیقت بارانمبارکمان هستید ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط