{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوام فعالیتو به خاطر وضعیت ایران و مردمش قطع کنم

میخوام فعالیتو به خاطر وضعیت ایران و مردمش قطع کنم
#ایران
#خلیج_فارس #خلیج_پارس
دیدگاه ها (۰)

نه

:)

امشب جدی حالم خوب نیست شاید امشب دق کنم بمیرم:)

دویستایی شدیم هوهوووو

نمیدونم چه کرمی گرفتم میخوام فعالیتو رگ باری کنم 🗿

▪️«آن‌که باید پایش قطع بشود از اینجا آمریکاست، نه جمهوری اسل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط