{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق بود من حتی زمان مریضی هم شادی میکردم حالم عالی میشد🩰🫧✨

حق بود من حتی زمان مریضی هم شادی میکردم حالم عالی میشد🩰🫧✨️!
دیدگاه ها (۱۲)

اون معلم دقیقا ریاضی و فناوری بود!😐🩰🫧✨️

شما کدومید!:///

قبول دارین🛐🥺😔✨️

آخر نفهمیدم این یارو چند سالشه ولی فک کونوم دبیرستانیست🤣🤣😆🛐✨...

حالم عالی

حالم عالی😃💔بازنشر و فالو 🫶🏻

علوم اجتماعی رو هم اضافه میکرد عالی میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط