{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک ایران بات قهر بود منو داشتی(=

دیدگاه ها (۱۶)

(=

(=

شبم بی ستارست(=

چیکا کنم فراموشش کنم(=

یه ایران قهر بود باهات منو داشتی

یه ایران باهات قهر باشه تو منو داری:)💙🫂@nsjnsjl

دوستان.. بات نیما😂 نیما بات🐱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط