{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🗣: "اسکیز فقط کره ای هستن، و استرالیایی"

🗣: "اسکیز فقط کره ای هستن، و استرالیایی"
من: مطمعنی؟ 😂
دیدگاه ها (۲۷)

شتتتتتت😂این چه آهنگیهههه😂

من قبر ندارم، وگرنه الان من تو قبرم بودم... واییییی😂

"وقتی میگن به جوجه🐥که جوجه قهرمانه🐤جوجه خودش میدانه🐣قود قودا...

آیت الکرسی بلد باشید😂😊یهو بدبخت میشید😂✨

اسکیز برای استی اسکیز برای بقیه✨👍🏻آپدیت تیک تاک استری کیدز🎀ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط