{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگم چقدر ساکت شدما 😅

میگم چقدر ساکت شدما 😅
دیدگاه ها (۱)

هیچکس تاکید میکنم هیچکس نفهمید 😂

خسته ام

شما میتونید ؟

خطرناک ترن خشم درون من است....

مدیونی فکر کنی بجا جیمین خر ذوق شدما😂

میگم چقدر اشناست😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط