{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سر آغاز راهی بودم.....!

سر آغاز راهی بودم.....!
دیدگاه ها (۱)

مال من باش

بگو کی؟!

هرکی مث من عاشق سلطانه ی قلب قرمز بزاره و اگ دوس دارید ازاد ...

وسط راهی ولم کردی که به خاطر تو شروعش کرده بودم؛

سرآغاز راهی بودم مقصدی نامعلوم داشت، خیابانی پوشیده از ترس ،...

جنگ تمام عیار از امشب در لبنان اغاز میشود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط