{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی سخت گذشت..

خیلی سخت گذشت..
دیدگاه ها (۰)

خیلی وقته مردم مامان

تو امیدی برای زندگی کردنی..

بابا یکم درک داشته باش.

وقتی مامانم میگه کاش بدنیا نمیاوردم جوابم..:

خیلی بد گذشت...تو نبودی ببینی چقدر سخت گذشت...

خیلی سخت گذشت... 😭😭

سلام به همههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط