{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش نمیرفتی...

ای کاش نمیرفتی...
دیدگاه ها (۸)

چرا اینطوری تموم نشدی آی...

هجوم آنیا ها به گوشیه بنده🗿

این تو آی هوشینو چی دیده؟!یا امام جن🗿چرا آی هوشینو رو اینطور...

چه خنگولایی پیدا میشه😂الان مثلا خواستی کاوایی باشی ولی بیشتر...

کاش نمیرفتی.. ولی با تو بودن یه رویای محاله:)

دلم برات خیلی تنگ شده کاش انقد زود نمیرفتی 🥺💔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط