{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دقیقا چیزی که بعد متن آخرش میگه زشته 😂حاجی این آهنگ و من

دقیقا چیزی که بعد متن آخرش میگه زشته 😂حاجی این آهنگ و من کامل حفظم تو سرمه کاورش کنم
دیدگاه ها (۲۷)

نو کپشن

بهترین آهنگ وجود ندا...

۸ به ۲😂

اینم از شانس ما ارن مردددددینی من به قدری از گبی بدم میاد که...

وااااای حاجی دقیقا تو این حالم

این دقیقا منم اگه تو این مسابقه شرکا کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط