{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تیغیم و نمی‌ بُریم،

تیغیم و نمی‌ بُریم،
ابریم و نمی‌ باریم...

- حسین منزوی🫀
دیدگاه ها (۰)

‌بین این همه هیاهو، کمی هم زندگی کن.....‌😍🍃

مـــــــــــــرا با خودت آشنا کن بیگانه‌ی من،مـــــــــــــر...

گُفتا:«زِکه‌نالیم؟!که‌اَزماست‌که‌بَر‌ماست..!».💔

بنگر  و  بشنوبگذر و بِهْ شو.سعدی ❤️

📌 اسلام را نمی‌شود منزوی کرد خدا را نمی شود منزوی کرد...🎙اما...

بیا برگردیم بریم خونه حسین#امام_حسین #کربلایی_حسین_ستوده🎤

انشاالله. اینجوری. بریم تو صف. چایی. امام حسین🖤🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط