{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگام خسته تنم سرد(:

نگام خسته تنم سرد(:
#غمگین_مرگ
دیدگاه ها (۱)

هرچی بشه از کنار هم نمیریم(؛💙

#غمگین❤️‍🩹

من و فکر رفتن تو می‌کشه❤️‍🩹#غمگین

میاین دیگه؟(:!#غمگین

اینجا خیلی سرد بودم چون همه تو خونه داشتن از پنجره نگام می ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط