{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

salam_514 63902477

دیدگاه ها (۰)

ما ساکت نمیشیم ما تسلیم نمیشیمفلسطین پیروز است

روز قدس شرکت میکنم در راهپیمایی برای حمایت از مظلومان

موکبانگ بزارم ؟لایک و فالو یادتون نره

🖤🏴مکن ای صبح طلوع...امشب، شبِ خداحافظیِ حسین(ع) با اهلِ حرم ...

بچه ها جدی دارم گریه میکنممی‌خوام برم ادیت بزنم خودم با ماما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط